چگونه از اینترنت درآمد کسب کنیم؟
نوشته شده توسط : منتظر


PTC
چگونه عمل میکند؟

به طور مثال سایت  neobux با بیش از 5 سال فعالیت، فضایی را ایجاد میکند تا تمامی تولید کنندگان، فروشندگان و تمامی افرادی که میخواهند محصولی را از طریق اینترنت به فروش برسانند تبلیغات خود را در اختیار ایشان قرار دهند و در قبال این تبلیغات درآمد بسیار بالایی نصیب سایت گردد. از طرفی سایت neobux

 این تبلیغات را در اختیار و در معرض نمایش کاربران اینترنتی قرار میدهد و در ازای بازدید از این تبلیغات بدین افراد پورسانت ارائه میدهد.

ساده ترین کاری که کاربران اینترنت میتوانند انجام دهند عضویت در این نوع سایت ها و کلیک کردن بر روی این تبلیغات می باشد که موجب کسب درآمد برای این افراد میشود.


PTC
یک نوع بازی برد- برد (win-win) می باشد، زیرا با مشاهده تبلیغات هم کاربران کاینترنتی به درآمد قابل توجهی میرسند هم اینکه تولید کنندگان و فروشندگان محصولات اینترنتی، محصولات خود را در معرض دید کاربران قرار داده و موجب افزایش میزان فروش محصولات آنها میشود، از طرف دیگر آمار مشاهده چنین سایت هایی به طور قابل توجهی بالا میرود و موجب افزایش اعتبار آنها میگردد.

شما نیز میتوانید با عضویت در سایت های کسب PTC به راحتی و با صرف زمان کوتاهی در طول روز به درآمد قابل توجه دست یابید.

قابل توجه کسانی که به دنبال شغل دوم و کسب درآمد جدیدی می باشند: با عضویت در سایت های کلیکی معتبری که در این وبلاگ معرفی میشوند میتواند به یک درآمد جدید دست یابید. کافیست عضو شوید سپس ما تمامی راه های کسب درآمد در کوتاهترین زمان از طریق کلیک کردن را به شما آموزش میدهیم.

توجه فرمایید که کلیک کردن بدون آشنا بودن با فنون و میانبرهای کسب درآمد سایت های کلیکی موجب طولانی شدن زمان رسیدن به درآمد مکفی میشود، ولی ما در این وبلاگ قصد داریم به افرادی که در این نوع سایت ها عضو میشوند کوتاهترین راه های کسب درآمد را آموزش دهیم.



:: برچسب‌ها: درآمد اینترنتی , سایت های کلیکی , شغل دوم , درآمد کلیکی , تئوباکس , نئوباکس , شرکت آسمان ,
:: بازدید از این مطلب : 1098

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 17 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: